torsdag, februari 12, 2009

Swecoder.se

Nu är domännamnet uppe och fungerar. Jag har lagt upp en sajt baserad på e107 cms tills vidare men funderar eventuellt på att bygga en helt egen sajt/cms.

Jag kommer i alla fall tills vidare fortsätta använda denna blogg eftersom sajten mer är för "arbete".

Besök www.swecoder.se om du vill läsa mer om vad jag jobbar/jobbat med.

Utöver jobb så händer det inte så mycket annat just nu.

Håller mig fortfarande ifrån alla MMO-spel och det känns riktigt skönt faktiskt att inte lägga en massa tid på sådana spel.

Kevin fyllde 8 år i fredags (6/2) och fick bland annat ett Playstation 2 och några spel. Blir väl på den jag kommer spela lite sedan med när inte Kevin använder det och jag fått tag i spel för mig. :) Vill bland annat testa Final Fantasy 12 och Phantasy Star Universe.

Tindra har inte gått upp så bra i vikt så vi skall nu testa med någon annan typ av välling som tydligen innehåller mycket mer kalorier. Får hoppas det fungerar bättre då. Har hitills haft Duocal som tillägg i vällingen men det räcker inte verkar det som.

Nu får det bli sommar igen. Alltid lika less på vintern denna tid på året. Vill ha värme och kunna sitta ute med min bärbara istället. :)

Nu känns det som jag dravlar på. Har inte så mycket mer vettigt att skriva just nu.

Inga kommentarer: