måndag, april 20, 2009

Lite uppdatering...

Som vanligt var det ett rätt bra tag sedan jag skrev nu. Har haft en hel del annat att pyssla med så det har inte blivit av.

Dels så har jag jobbat en del för Webmind.se i Göteborg. Och dels har jag fixat lite med egna projekt som jag håller på med. Sen har det väl blivit att glo på en hel del tv-serier med. :)

Fast idag har jag faktiskt fixat iordning möjlighet att träna i källaren. Hade en bänk som jag lagt på skumgummi på och spänt över tyg. Sen gjorde jag en skivstång för länge sedan när jag gick på cnc-utbildningen som jag plockat fram. Så nu skall jag regelbundet börja köra bänkpress och lite andra övningar.

Vill även börja jogga eller åka inlines. Beror lite på vad jag får råd att köpa då mina inlines är mer eller mindre slut. Men lär annars köpa ett par bra joggingdojjor i alla fall så.

Känner att jag helt enkelt måste gå ner i vikt och få mer energi. Man blir rätt förslappad av att sitta framför datorn hela dagarna hehe. Skulle behöva gå ner 20kg iaf eller omvandla en del av de 20kg till muskler.

Lär väl ha lite lagom träningsvärk i morgon. Fast jag tog det lugnare än vanligt denna gång i alla fall eftersom jag minns hur det brukar kännas dagen efter. :P

I övrigt så har vi grillat för första gången i år idag. Blev kött med pommes. Min mamma var över och åt med oss med. Gott. :)

Jag, Anette och Kevin åkte på magsjuka för någon dag sedan. Tack och lov så släppte den efter en dag bara. Tindra börjar bli lite piggare igen. Hon fick ju feber och det visade sig även att hon hade urinvägsinfektion.

Vet inte om det hänt så mycket mer så avslutar väl för denna gång. Men skall bättra på mig och skriva oftare. :P

Inga kommentarer: