lördag, maj 03, 2008

Kevin Sjuk.

Ja Kevin var ju lite hängig igår och hade runt 38.5 graders feber. Idag på morgonen hade han 37.5 graders feber. Han har fått alvedon några gånger för att må bättre.

Runt 21.45 satt jag och Anette och tittade på tv på övervåningen och jag hörde något nerifrån. Jag gick ner för att titta och då satt Kevin inne på toa. Han mådde illa dessutom så jag fick springa och hämta en hink. Anette fick dock hålla i den annars hade nog jag med kräkts.

Märkte att han var jättevarm. Han fick alvedon när han lade sig vid 20.30-tiden men ändå hade han 39.4 graders feber nu när vi tog den. Dessutom hostar han ganska mycket och är hes. Får hoppas han mår lite bättre imorgon.

I övrigt har det väl inte hänt så jättemycket idag. Grillade lite kött tidigare på dagen och gjorde egna piroger till kvällsmat. :) Har även borrat och satt upp den fina ljusstaken som vi fick av Susanne.

Avslutar inlägget med en bild på Kevin.

Inga kommentarer: